-
Projeler modülü, mevcut projelerinizi görüntüleyebildiğiniz alandır.
Projelere ait total görevleri ve proje yöneticisini görüntüleyebilirsiniz.
-
Projeye açılmış görevleri, “Bekleyen”, “Tamamlanan” ve “Havuzda” şeklinde ayrıntılı görebilirsiniz. (Havuzda bulunan görev, görevin ilgili kullanıcıya tanımlanmadığı, isteyen kullanıcının üstlendiği görev tipidir.)
-
Müşteriler modülü, açılan projelerin sahibini temsil etmektedir.
Müşteriniz olan firmanın proje sorumlusunu, bu alana “Temsilci” olarak ekleyebilirsiniz.
Bu modülde, yeni müşteri ekleyebilir, mevcut müşteriyi silebilir veya güncelleyebilirsiniz.
-
Kullanıcılar modülü, kurum içindeki ekibinizin bulunduğu modüldür.
Bu modülde, kullanıcı ekleyebilir, silebilir, şifre değiştirebilir veya bilgi güncelleyebilirsiniz.
Kullanıcılarınıza, yetkiler verebilir veya yetkilerini sınırlandırabilirsiniz.
-
Görevler modülü, projelere ait görevlerin listelendiği modüldür.
Bu modülde, her kullanıcı sadece kendi görevlerini görüntüleyebilir.
Süper Admin olan yönetici ise tamamen sisteme hakimdir ve her projeyi ayrıntılarıyla görüntüleyebilir.
-
Yönetici; proje adı, görev başlığı, görev önceliği, görev durumu, görevi oluşturan, görev sorumlusu, termin süresi ve eforu ayrıntılarıyla bu modülde görüntüleyebilir.
-
Görev planları modülü, kullanıcının öncelik tanıdığı görevleri listelediği modüldür
Bu modülde kullanıcının iş ve işleyiş durumuna bağlı olarak sıraladığı görevler, “Tamamlandığında diğeri başlasın.” mantığıyla çalışmaktadır.
Kullanıcı bu modülde, “Görevi Duraklat” seçeneği ile çalışmasını düzen dahilinde sürdürebilir.
- Bu alanda otomatik olarak gelen 5 farklı duraklatma nedeni bulunmaktadır.
-
Başka bir göreve başlandı,
Başlamadı,
Çalışma Beklemeye Alındı,
Geri Bildirim Bekleniyor,
Mesai Bitti.
- Bu modülde, yeni duraklatma nedenleri eklenebilir, mevcut nedenler silinebilir veya güncellenebilir.
- Performans raporları modülü, ekip üyelerinin toplam görev sayılarını, tamamlanan ve açılan görevleri, ortalama termin sürelerini ve kullanıcı üzerinde bulunan proje sayısını belirten modüldür.
- Bu modülde proje görevleri tablo ile listelenir ve grafik şeklinde görüntülenir.
-
Başka bir göreve başlandı,
Başlamadı,
Çalışma Beklemeye Alındı,
Geri Bildirim Bekleniyor,
Mesai Bitti.
-
Genel raporlar modülü, proje ve görevlerin günlük, haftalık ve aylık olarak listelendiği modüldür.
Bu modülde, müşteri ve proje bazlı arama ve filtreleme yapılabilir.
Kullanıcı bu modülde, “Görevi Duraklat” seçeneği ile çalışmasını düzen dahilinde sürdürebilir.
- Bu alanda otomatik olarak gelen 5 farklı duraklatma nedeni bulunmaktadır.
-
Mavi ; Havuzda
Bu modülde, müşteri ve proje bazlı arama ve filtreleme yapılabilir.
Yeşil ; Başlandı
Yeşil ; Başlandı
Pembe ; Duraklatıldı
-
Projeler gantt modülü, projelerin termin tarihlerini gösteren modüldür.
Bu modülde genel listeleme veya filtreleme yapılabilir.
Takvim yapısı ile geçmiş, devam eden ve gelecek projeleri bu alanda görüntüleyebilirsiniz.
-
Developer modülü sistemi kullanan ekip üyesinin, kendine açılan tüm görevleri görüntülediği modüldür.
Öncelik sırasına göre renklendirilmiş görevlerin, “Başlat”, “Bitir” veya “Duraklat” komutlarıyla hareket ederek gerçek eforunu raporlayabilmektedir.
Kullanıcı bu alanda, “Proje Önceliği”, “Görev Önceliği” ve “Görev Durumu” filtreleriyle kolay adımlarla ilerleyebilir.
-
Takvimim modülü, toplantı ve görevlerin yer aldığı modüldür.
Gün içerisinde toplantılar bu modülde listelenir.
Gerçekleşen toplantılarda açılan görevler PYS ile entegre olarak bu alanda yer alır.
- Yeni toplantı modülü, anlık veya önceden planlanmış toplantıların açıldığı modüldür.
Toplantı Adı,
Toplantı Tipi,
Toplantı Lokasyonu,
Toplantı Moderatörü,
Toplantı Tarihi,
Toplantı Tarihi,
Toplantı Yeri,
Hazırlayan,
Toplantı Katılımcıları,
Şirket Dışı Katılımcılar
Bilgilendirilecek Kişiler,
Toplantı Gündemi,
-
Toplantı tipi yönetimi modülünde, gerçekleşen toplantıların nedenlerinin belirtildiği modüldür.
Bu modülde, mevcut toplantı tiplerinden biri kullanılabilir veya yeni toplantı tipi eklenebilir.
- Mevcut toplantı tipleri şu şekildedir;
- Yeni Proje Toplantısı,
- Test Toplantısı,
- Müşteri Talebi ile Toplantı,
- Haftalık Ekip Toplantısı,
- Devam Eden Proje Toplantısı,
- Aylık Ekip toplantısı.
-
Toplantı yeri modülünde, toplantının nerede veya hangi platformda yapılacağı belirtilmektedir
Bu modülde, mevcut toplantı yerlerinden biri kullanılabilir veya yeni toplantı yeri eklenebilir.
- Mevcut toplantı yerleri şu şekildedir;
Webex,
Toplantı Odası,
Microsoft Teams.
-
Konu Durumu modülünde, toplantının son durumu hakkında bilgiler yer almaktadır.
Bu modülde toplantının, tamamlandığı, devam edeceği veya acil toplantı olacağı şeklinde durumlar bulunmaktadır.
Mevcut konu durumlarından kullanılabilir veya yeni konu durumu eklenebilir.
-
Konu Durumu modülünde, toplantının son durumu hakkında bilgiler yer almaktadır.
Kendi ofisinizde, müşteri ofisinde ya da online gerçekleşen toplantıları buradan seçebilirsiniz.
Mevcut toplantı lokasyonlarından kullanabilir veya yeni toplantı lokasyonu ekleyebilirsiniz.
-
Tüm aksiyonlar modülünde, numara ve ID ile belirtilen toplantılar için alınan aksiyonlar görüntülenmektedir.
Bu modülde “Yeni Rapor Oluştur” butonu ile anlık rapor oluşturulur. Oluşturulan rapor bildirimler sekmesinde görülür. Ve indirilebilir.
Listelenen toplantılar Excel ve PDF dokümanı şeklinde çıktı alınabilir. Bu alandan yazdırılabilir.
Tüm toplantılar buradan görüntülenebilir ve düzenlenebilir.
-
Toplantı Listesi modülü, tüm toplantıların görüntülenebildiği modüldür.
Bu modülde “Yeni Rapor Oluştur” butonu ile anlık rapor oluşturulur. Oluşturulan rapor bildirimler sekmesinde görülür. Ve indirilebilir.
Toplantı arayabilir ve düzenleyebilirsiniz.
“Tümünü Aktar” butonu ile toplantıların verilerini alabilir ve paylaşabilirsiniz.
-
Görevlerim Modülü, gerçekleşen toplantılarda adınıza açılan görevleri görüntülendiği modüldür.
Bu modülde görevlerinizi Excel ve PDF şeklinde çıktı alabilirsiniz.
Toplantı arayabilir ve düzenleyebilirsiniz.
“Tümünü Aktar” butonu ile toplantıların verilerini alabilir ve paylaşabilirsiniz.
Fizibilite Yönetimi modülünde, fizibilite analiz türlerine ait maddeler eklenebilir, güncellenebilir ve silinebilir.
Fizibilite Yönetimi modülünde, fizibilite analiz türlerine ait maddeler eklenebilir, güncellenebilir ve silinebilir.
Fizibilite Yönetimi modülünde, fizibilite analiz türlerine ait maddeler eklenebilir, güncellenebilir ve silinebilir.
Fizibilite Yönetimi modülünde, fizibilite analiz türlerine ait maddeler eklenebilir, güncellenebilir ve silinebilir.
Fizibilite Yönetimi modülünde, fizibilite analiz türlerine ait maddeler eklenebilir, güncellenebilir ve silinebilir.